4 dodavatelé registračních pokladen pro EET

Na trhu jsou další 4 dodavatelé registračních pokladen pro EET okrem dotykačky a eet1. My sme je pro vás detailně prohlédli…

 

4-dodavatele-registracnich-pokladen-pro-eet-2

Prohlédněte si co ponoukají 4 dodavatelé registračních pokladen pro EET…

Shoptet

Hlavní výhody

Pokladní systém Shoptet je plně připraven na zavedení systému elektronické evidence tržeb. Okrem této funkce nabízí obchodníkům taky analýzy chování jejich návštěvníků v e-shopu a to díky detailním statistikám, které poskytuje.

Cena

Můžete si zvolit jednu ze pěti druhů Shoptet pokladen (ceny jsou uvedeny bez DPH):

FREE: pro 10 položek, 1 e-mail a uživatele a s technickou podporou, součástí je 23 modulů.

LITE: 490 Kč /měsíc: až 500 položek, 33 modulů v ceně, 3 emaily, 3 uživatelé, 1 000 Kč na Google AdWs technickou podporou.

BUSINESS: 990 Kč /měsíc: až 1 000 položek, 45 modulů v ceně, 5 emailů, 5 uživatelé, 1 000 Kč na Google AdWs technickou podporou.

PROFI: 990 Kč /měsíc: až 5 000 položek, 59 modulů v ceně, 10 emailů, neomezený počet uživatelů, 1 000 Kč na Google AdWs technickou podporou + dárek ZDARMA.

ENTERPRISE: 990 Kč /měsíc: až 20 000 položek, 65 modulů v ceně, 10 emailů, neomezený počet uživatelů, 1 000 Kč na Google AdWs technickou podporou + dárek ZDARMA.

Hardware

Shoptet nepoksytuje hardware, ale je plně funkčný se stolním počítačem, tabletem nebo chytrým mobilním telefone a připojení k internetu.

Také využijete čtečku čárových kódů pro markování anebo naskladňování zboží a termotiskárnu pro tisk účtenek. Markovat zboží lze však i bez čtečky, stejně jako lze doklady posílat zákazníkovi e-mailem.

Tyto periferie (termotiskárna, čtečka čárových kódů,…) je možné připojit k zařízení jak přes USB, tak i bezdrátově přes bluetooth, aniž byste potřebovali jakékoli speciální ovladače.

Podpora

Telefonická podpora funguje denně od 9:00 do 17:00 nebo e-mailem. Některé úrovně mají však technickou podporu již v ceně služby.

Pro jaká odvětví je shoptet k dispozici

Shoptet je vhoden pro tyto  druh podnikání. Zaměření je ale taky na e-shop, kterého tvorbu samotná služba shoptet poskytuje a provozuje.

 

TiGo Restaurace SEP System

Hlavní výhody

Restaurační dotykový pokladní software TiGo je určen pro restaurace, hospody, kiosky a stánky, které vyžadují pouze jednoduchou a rychlou obsluhu, bez skladu. Modul umožňuje identifikaci pokladníka, rychlý a jednoduchý prodej zboží, částečná platba – při prodeji na stoly, reklamace, finanční uzávěrku. Systém lze kdykoli a velmi jednoduše rozšířit o skladovou evidenci. Systém TiGo je spolehlivý, jednoduchý, ekonomický, přátelský s podporou s aktualizacemi a připravený pro EET.

Cena

Tigo pro obchody: Jednorázový poplatek 2 420 Kč s DPH bez dalších paušálních poplatků.

TiGo pro restaurace: Jednorázový poplatek 3 630 Kč s DPH bez dalších paušálních poplatků.

Hardware

K software-u TiGo je možé od společnosti SEP System zakoupit taky tiskárnu Epson TM-T20. Zároveň lze připojit další zařízení – obchodní váhy, skenery, zákaznický displej apod. Možnost instalace na PC, Notebook, Tablet z operačním systémem Windows 7/8/10.

Podpora

Telefonická podpora funguje denně od 8:00 do 16:00, e-mailem, nebo přez kontaktní formulář.

Pro jaká odvětví je shoptet k dispozici

Obchodní dotykový pokladní software TiGo je určen pro obchody, kiosky a stánky, které vyžadují pouze jednoduchou a rychlou obsluhu, bez skladu.

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Kromně TiGo a Shoptet mezi dodavatelé registračních pokladen pro EET patří taky Rychlá Pokladna a Smart Pokladna.

Rychlá Pokladna

Hlavní výhody

Rychlá Pokladna vám zkrátí čas strávený počítáním, inventurou a objednáváním zboží a prodlouží čas potřebný k tomu, aby ve vaší hospodě, restauraci či baru bylo pořád plno.

Rychlá pokladna poskytje tyto služby:

  • Funkce Mobilní číšník a automatická objednávka
  • Inventura alkoholu vážením lahví bez přelévání
  • Objednávka a doplnění skladu jedním dotykem

velka-hospoda

Cena

Start: 299 Kč /měsíčně Standard: 499 Kč /měsíčně
Komplet: 999 Kč /měsíčně

Hardware

Propojení s tiskárnou, tabletem nebo PC monitorem.

Podpora

Telefonická podpora nebo e-mailem. Telefonická podpora i o víkendu pro některé úrovně.

Pro jaká odvětví je Rychlá Pokladna k dispozici

Tato služba je profík v gastro odvětví.

Poslední z naší štvorice: 4 dodavatelé registračních pokladen pro EET je: Smart Pokladna…

Smart Pokladna

Hlavní výhody

SmartPokladna není žádný startup na poslední chvíli. Má za sebou léta praxe u stovek zákazníků. SmartPokladna je zařízení vyrobené pro jediný účel. Rychlost a stabilitu zaručuje perfektně odladěný software i hardware.

 Cena

Basic: 290 Kč /měsíčně Standard: 550 Kč /měsíčně
Pro: 850 Kč /měsíčně

Hardware

SmartPokladna 10″ s tiskárnoukáru. SmartPokladnu pořídíte už od 4 990 Kč. Při čerpání státní dotace 5 000 Kč tak budou pořizovací náklady nulové.

Podpora

Telefonická podpora nebo e-mailem pro všechny úrovně.

Pro jaká odvětví je SmartPokladna k dispozici

Neomezené oblasti odvětví.

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

66 − = 65