22 chytrých marketingových tipů pro malý podnik – část 1

Ať už vlastníte malý podnik, anebo Vaše podnikání provozujete už nějaký čas, nové nápady jak vést obchod k větší prosperitě jsou a budou představovat stále stejnou výzvu. Nabízíme vám 22 nápadů, jak stimulovat růst malého podniku.

marketingové nápady pro malý podnik

Vyhrajte pokladní systém helloCash Premium celoživotně zdarma!

Vytvořte vašemu podniku značku a vykřičte ji do světa!

… protože je důležité, aby váš podnik a předmět vašeho podnikání byly snadno rozpoznatelné.

  1. Vytvořte si logo

Nemusíte utratit celé jmění za profesionálního grafika, ale přesto design vašeho loga důkladně promyslete. Dobře promyšlené logo učiní váš podnik snadno rozpoznatelný a může vám vydržet celá desetiletí.

  1. Pokud vlastníte kamenný obchod, poukazujte na vaše místo podnikání.

Může to být upoutávka před budovou, ve které podnikáte, na její recepci, nebo v místě sdílených podnikatelských prostor. Může se jednat o značku, plakát, stoh brožur, nebo třeba vizitky umístěné na vhodném místě.

  1. Pokud vlastníte virtuální obchod, ujistěte se, že všechny vaše přítomnost je náležitě šířena do virtuálního světa.

To zahrnuje vaše webové stránky, profily na sociálních sítích, online reklamu a všechny další kanály, které používáte ke komunikaci s vašimi zákazníky.

  1. Pokud vlastníte kamenný a virtuální obchod, zajistěte si bod 2 a 3.

Ujistěte se, že je váš podnik rozpoznatelný a že vás mohou potencionální zákazníci snadno kontaktovat.

  1. Investujte do uniforem pro zaměstnance, poukazujících na vaši značku.

Lidé, kteří nosí vaše logo jsou v podstatě chodící billboardy.

  1. Nalepte nápisy a logo také na vaše auta/dodávky vašeho podniku.

A nezapomeňte zde uvést způsob, jak vás mohou lidé kontaktovat: webové stránky, e-mail, nebo telefonní číslo.

  1. Darujte propagační předměty s názvem společnosti a logem.

Kreativitě ve zvolení propagačních předmětů se meze nekladou a je také zcela na vás, jakým způsobem a kde je chcete distribuovat.

darujte podnikové vzorky

  1. Nabídněte vzorky zdarma.

Darujte prospekty a vzorky vašich produktů, můžete dokonce darovat některé vaše produkty, nebo služby, obdarovaní se s jejich zkušeností nepochybně pochlubí svému okolí.

  1. Uspořádejte slosování.

Výhrou mohou být buď vaše vlastní produkty/služby, nebo značkové výherní poukazy a propagační předměty.

  1. Věnujte vaše produkty nebo služby na charitativní akce.

Mnohé charity mají loterie nebo tiché aukce, které jsou součástí kampaní pro získávání fondů. Darování cen pro tyto akce může být dobrý způsob, jak se zviditelnit na trhu.

  1. Navštivte skupiny pro networking.

Pravidelné návštěvy akcí pro networking je produktivní a efektivní způsob jak udržet váš podnik na popředí mysli. Pokud s podnikání teprve začínáte, bude taková akce jedinečným způsobem, jak potkat další podnikatele a nechat se inspirovat jejich tipy a triky, zatímco budete šířit povědomé o vašem podniku a předmětu vašeho podnikání.

Klikněte zde pro pokračování článku a dalších 11 marketingových tipů pro malý podnik.

Vyhrajte pokladní systém helloCash Premium celoživotně zdarma!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 49 = 55