22 chytrých marketingových tipů pro malý podnik – část 2

Pokračování článku 22 chytrých marketingových tipů pro malý podnik – část 1:

marketingové nápady pro malý podnik

Vyhrajte pokladní systém helloCash Premium celoživotně zdarma!

  1. Navštivte veletrhy a konference pro oblast vašeho podnikání.

Účast na obchodních konferencích a veletrzích je skvělým způsobem pro setkání s klienty a zákazníky. Rovněž existují virtuální konference, kterých se můžete také zúčastnit.

  1. Sponzorujte.

Předmět sponzoringu záleží na oblasti vašeho podnikání. Může to být místní hokejová liga, běžecký závod, mládežnická akce, nebo obchodní událost. Spojte váš sponsoring s profilem vašeho cílového zákazníka.

  1. Uspořádejte setkání.

Neformální setkání, kterého se může kdokoliv zúčastnit je dobrou příležitostí rozšířit okruh vašich potencionálních zákazníků a zvýšit povědomí o vaší firmě. Toto setkání můžete dokonce spojit s otevřením, nebo výročím podniku, nebo zábavným způsobem, jak oslavit některý státní svátek. Abyste si zajistili větší návštěvnost, zvažte oslovit stánkaře s občerstvením a další trhové prodejce, většina z nich uvítá příležitost prodávat, nebo propagovat jejich vlastní produkty.

  1. Vybudujte si systém pro e-mailový marketing.

Začnete si budovat e-mailovou databázi. Jakmile získáte svolení od vašich potencionálních uákazníků komunikovat s nimi e-mailem, ujistěte se, že jim zasíláte všechny dobré nabídky. Existuje celá řada možností, jak budovat e-mailovou databázi a vytvářet skvěle vypadající e-maily, které budete zasílat všem, anebo jen určité části vašich zákazníků. Například je to: Aweber, Mailchimp a Constant Contact, a ještě řada dalších, z kterých si můžete vybrat.

  1. Usnadněte zapsání k odebírání newsletterů.

Sbírejte e-mailové adresy od zákazníků přímo v obchodě prostřednictvím předtištěného formuláře. Vložte formulář na vaše webové stránky a vložte odkaz k zapsání do podpisu vašich e-mailů, anebo dokonce účtenek zasílaných e-mailem!

popup

  1. Zasílejte pravidelný newsletter.

Využijte tento newsletter jako formu prohloubení vztahu se zákazníky. Zaměřte se na poskytování informací a podnětu ke konverzaci, spíše než k prodeji.

  1. Vytvořte si svou vlastní e-mail marketingovou kampaň.

Kampaně e-mailového marketingu mohou být narozdíl od newsletterů zaměřené více na prodej. Propagujte nový produkt, informujte o slevách, rozesílejte slevové kupóny … existuje celá řada nápadů pro takové kampaně.

  1. Odměňte vaše nejčastější zákazníky benefity navíc a speciálními nabídkami.

Použijte zákaznické karty (ujistěte se, že získáte jeich e-mailové adresy) nebo nabídněte stimul k šíření Word-of-Mouth o vašem podnikání skrze partnerský program.

  1. Optimalizujte váš web pro internetové prohlížeče.

Vytvořte silné povědomí o vaší značce v online světě. SEO, nebo-li optimalizace pro internetové prohlížeče je v dnešní době naprostou nutností, pokud chcete zvýšit návštěvnost vašich webových stránek. Na toto téma existuje celá řada knih, nicméně mnohé základní informace jsou také dostupné online.

  1. Zažádejte si o zápis v online seznamech podniků.

Existuje celá řada online seznamů pro jakýkoliv druh podnikání. Nezapomeňte také na Google Maps, Zlaté stránky, a seznamy podnikatelů v místě vašeho podnikání.

  1. Buďte aktivní na těch správných kanálech sociálních médií.

Zjistěte si, jaké stránky sociálních médií navštěvují vaši zákazníci nejvíce a v pravý čas se do to vložte! 🙂 Vytvořte si marketingové strategie pro každou z těchto stránek a pravidelně komunikujte alespoň jednou týdně, denně pokud je to možné.

Vyhrajte pokladní systém helloCash Premium celoživotně zdarma!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

7 + 3 =