Propojení pokladny s účetním systémem

Jste uprostřed ranního shonu a přestane fungovat internet. Nebo jste o víkendu doma a zaměstnanec vám zavolá kvůli nějaké platbě. Tyto scénáře se dějí všem podnikatelům kdekoliv. Ale co kdybyste mohli tyto situace zmírnit pomocí softwaru registrační pokladny?

pokladna účetnictví

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Proč propojení s účetním systémem dává smysl?

Jednou z nejdůležitějších vlastností dobré registrační pokladny je softwarová integrace s vaším účetním systémem. Proč? Jednoduše proto, že 46% maloobchodníků tvrdí, že účetnictví je jednou z jejich nejméně oblíbených činností. Taková správa účetnictví zabere přibližně dva až tři týdny práce za rok. Náklady na externí účetní by měly také být ve výsledku nižší.

Propojení registrační pokladny s účetním programem zaručí automatickou každodenní synchronizaci všech dat, čímž lze předejít chybám při přepisech, nehledě na to, že šetří cenný čas.

Výhody registrační pokladny pro váš tým?

V prvním případě ušetříte čas školením zaměstnanců, protože tyto pokladny fungují zpravidla na dotykových obrazovkách, podobných tabletům, nebo mobilním telefonům.

Při výpadku internetu nebo elektrického proudu dokážou tyto pokladny dále fungovat, takže zákazníci nebudou muset čekat až se závada vyřeší. Data se uloží v systému a zpracují se, jakmile budete opět online.

Vaše data jsou zabezpečena a máte k nim přístup kdykoliv a odkudkoliv, tedy i z domova. Takže pokud vám zaměstnanci zavolají s nějakým problémem, můžete je ihned řešit. Pokud vaši zaměstnanci používají jako pokladnu tablet, mohou přijímat platby jak od baru, tak v dalším patře restaurace, anebo přímo od stolu, kde sedí vaši zákazníci.

pokladna plánovaní podnikání

Propojit a následně přizpůsobit podnikání

Jakmile propojíte vaši registrační pokladnu s vaším účetním softwarem, je čas začít využívat tato data k vašemu prospěchu. Tak například na základě informací o prodeji můžete upravit prodejní cenu během klidnějšího týdne, nebo zavést opakující se slevu v tomto určitém období. Potom můžete zpětně vyhodnotit, zda tyto změny měly nějaký vliv na vaše výnosy.

Dalším příkladem může být případ, kdy ztrácíte peníze na nákladech za doručení zboží, využijte data z registrační pokladny k odhadu, které položky skladu vyžadují menší množství na skladě a podle toho můžete upravit objednávky u dodavatelů.

Využijte data z pokladny a účetnictví ke rozhodnutí, zda prodloužení pracovní doby o jednu hodinu, nebo zda navýšení cen ovlivní podnikový výkaz zisků a ztrát. Tato data vám dodají informace, potřebné k tomu, abyste měli přehled o chodu vašeho podniku a kupních preferencí vašich zákazníků. Na jejich základě můžete snáze řídit prodej ve vašem podniku.

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

6 + 3 =