10 výhod sociálních médií pro podnikání (část 1.)

Na počátku sociálních médií byly tyto komunikační kanály považovány za pouhý špás pro mladší generaci a ne jako nástroj pro obchod. Ale s postupem let se ukázalo, že se skeptici mýlili. Z celkového počtu 3 miliard internetových uživatelů má více než 2 miliardy účty na sociálních médiích. Nejoblíbenější platformy sociálních sítí se stávají marketingovými giganty, kteří mají k dispozici cenná obchodní data o svých uživatelích a kteří nabízí způsob, jak (ve většině případů) oslovit tyto uživatele zdarma.

sociální média

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Pokud se ptáte, jak mohou sociální média prospět vašemu podnikání, máme por vás odpověď v následujících 10 bodech …

  1. Získáte cenné informace o vašich zákaznících

Sociální média pravidelně shromažďují obrovské množství informací o vašich zákaznících. Pro představu, každý den Twitter zaznamená více než 500 milionů tweetů, Facebook 4,5 miliard “lajků” a Instagram 95 milionů nahraných obrázků a videí. Za těmito závratnými čísly se skrývají cenné informace o vašich zákaznících: kdo jsou, co se jim líbí a co si myslí o vaší značce.

Takže skrze aktivní pravidelnou komunikaci skrze sociální média můžete nashromáždit relevantní data o vašich zákaznících a využít tyto informace pro budoucí obchodní rozhodnutí.

  1. Zvýšíte povědomí o vaší značce a loajalitu zákazníků

When you have a presence on social media, you make it easier for your customers to find and connect with you. And by connecting with your customers on social, you’re more likely to increase customer retention and brand loyalty. A study by The Social Habit shows that 53 percent of Americans who follow brands on social are more loyal to those brands.

  1. Vaši reklamu můžete přesně cílit a získat přesné informace o její úspěšnosti

Reklama na sociálních médiích je levný způsob jak propagovat a šířit informace o vašem podnikání. Další velikou výhodou je možnost přesně cílit na vaše cílové publikum. Pokud například připravujete reklamní kampaň na LinkedIn, můžete segmentovat cílové publikum podle místa, společnosti, pracovní pozice, pohlaví, věku a mnohem více. Pokud připravujete kampaň pro Facebook, můžete cílit podle místa, demografických údajů, zájmů, chování, atd. Můžete zpětně dohledat a měřit úspěšnost vaší reklamy na sociálních médiích.

facebookova-reklama

  1. Získáte více potenciálních zákazníků

Sociální média pomáhají zvýšit prodej a udržet si zákazníky díky pravidelné komunikaci a včasným zákaznickým službám. Studie z roku 2015 ukázala, že světové značky označily sociální média za nejefektivnější způsob jak identifikovat klíčová rozhodnutí a nové obchodní příležitosti. V roce 2015 také 75% společností, které se rozhodly prodávat skrze sociální média, zaznamenaly nárůst prodeje během následujících 12 měsíců.

  1. Poskytnete vašim zákazníkům bohatou zkušenost

Přestože vy sami nemáte účet na sociálních sítích, většina vašich zákazníků to od vás očekává. Více než 67% zákazníků považuje sociální média za způsob zákaznických služeb, možnost komunikovat s jejich oblíbenou značkou. očekávají rychlou odpověď 24/7 a společnosti, které jim toto mohou poskytnout, často vyhrají.

Přečtěte si dalších 5 výhod sociálních médií pro podnikání!

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

59 + = 60