10 výhod sociálních médií pro podnikání (část 2.)

Přečtěte si pokračování předchozího článku: 10 výhod sociálních médií pro podnikání. Jakých je tedy zbývajících 5 výhod, které pro vás využití sociálních médií nabízí?

sociální média

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

  1. Zvýšíte návštěvnost vašich stránek a pozici pro vyhledávače

Jednou z největších výhod sociálních médií pro podnikání je jejich využití k zvýšení návštěvnosti webových stránek vašeho podniku. Nejenže sociální média pomáhají navigovat lidi na vaše stránky, ale navíc čím více vás budou lidé sdílet, tím lepší pozici pro vyhledávače získáte. Například pokud každý, kdo sleduje “Registrační pokladny” na Twitteru bude sdílet tento článek, je dost možné, že si naše stránky zvýší pozici na vyhledávačích Google nebo Seznam.

  1. Snadno zjistíte, co dělají vaši konkurenti

Díky pravidelnému sledování sociálních médií můžete získat klíčové informace o vašich konkurentech. Takto získané informace vám umožní činit strategická obchodní rozhodnutí, díky, kterým zůstanete vždy krok před nimi. Například můžete zkusit využít nástroje jako je Fanpage Karma, které vám pomohou sledovat, jaké druhy příspěvků a jak často vaši konkurenti sdílejí, a také jakou úspěšnost mají tyto příspěvky u jejich fanoušků.

fanpage karma

Fanpage Karma

  1. Vaše příspěvky můžete sdílet snadno a rychle

V minulosti měli mnozí podnikatelé těžkou práci doručit informace k jejich zákazníkům v co nejkratší době. S pomocí sociálních médií a především díky možnosti sdílet příspěvky o vaší značce nebo vašem podnikání stačí, když tyto informace nasdílíte na sociálních sítích vaší firmy.

  1. Vaše sdělení můžete cílit podle místa působení

Geo-targeting je efektivní způsob jak oslovit specifické publikum s ohledem na jejich bydliště. Sociální sítě, jako je Facebook a Twitter mají nástroje, které vám umožní komunikovat vaše sdělení se správným publikem.

  1. Díky sociálním médiím můžete budovat vztah s vašimi zákazníky

Sociální média nejsou o tom, že byste nasdíleli všechny vaše marketingové slogany na sociální sítě. Naopak, je to oboustranná komunikace s vašimi zákazníky, která vám dává příležitost prohloubit váš vztah s nimi. Tak například společnosti podnikající v turismu mohou vést dialog s cestovateli před, během a také poté, co si od nich zakoupili zájezd. Takového druhu komunikace nemůže tradiční způsob propagace nikdy dosáhnout.

Sociální média poskytují cenný poklad, který přispěje k růstu vašeho podnikání. Využijte je k sbíraní informací o vašich zákaznících, ke komunikaci s nimi, zapojte je do propagace vaší značky!

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

96 − = 87