Výhody zasílání účtenky nebo faktury e-mailem

Chcete ušetřit na zbytečném tisku účtenky ke každému prodeji? Jednou ze zajímavých funkcí některých EET registračních pokladen je možnost zasílat účtenky vašim zákazníkům e-mailem. Pojďme se podívat na to, jaké výhody z toho plynou vám, ale také vašim zákazníkům.

EET účtenka e-mailem

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

  1. Účtenka e-mailem = nový kontakt do vaší CRM databáze

Pokud se váš zákazník rozhodne pro zaslání účtenky e-mailem, vy tak získáte možnost požádat zákazníka, zda souhlasí se zasíláním marketingových e-mailů. Získání e-mailových kontaktů vašich zákazníků vám umožní budovat CRM zákaznickou databázi. Právě e-mailem s nimi můžete navázat další komunikaci.

Pro zákazníka zaslání účtenky na e-mail znamená možnost ji snáze uložit a dohledat, kdyby byla opět potřeba. Takže, místo aby účtenku hledal po kapsách, obávajíce se zda ji nakonec nevyhodil do koše, účtenku jednoduše dohledá v e-mailové schránce.

helloCash je EET pokladna zdarma, která umí zasílat účtenky e-mailem

  1. Sbírání informací o zákazníkovi

Jednou z největších výhod e-mailu je možnost sledovat nákupní chování zákazníka. Vaše účtenka může obsahovat například nabídku slevy nebo dárek zdarma při příští návštěvě podniku, pokud zákazník vyplní online dotazník. Pro zákazníka, který obdrží elektronickou účtenku je daleko snazší vyplnit dotazník na počítači, nebo mobilním telefonu, než kdyby se musel zastavit a vypsat odpovědi na kus papíru.

EET účtenka e-mailem

  1. Re-Marketing – cílení na zákazníka

Zasílání účtenky e-mailem vám umožňuje upozornit na dodatečné informace o produktech, které zákazník nakoupil, nabídnout doplňky k produktu, nebo další zboží, které nakoupili zákazníci s podobnými profily. Navíc je možné dodatečně zaslat e-mail, kterým zákazníka žádáte o hodnocení, nebo recenzi produktu. Tím přilákáte více návštěvníků na podnikové stránky, čímž zvýšíte povědomí o vaší značce. To může ve výsledku vést i k nasměrování zákazníka k sociálním profilům vaší firmy a získání více “lajků” na facebooku.

  1. Profil zákazníka

Pokud si zákazník pravidelně nechává zasílat účtenky e-mailem, získáte tím nejen přehled o jejich nákupech, ale také můžete stálé zákazníky odměnit zákaznickou kartou, která bude namísto jejich fyzické adresy spojená s e-mailovou adresou. Vy tak získáte kompletní profily stálých zákazníků a můžete tak snáze předvídat jejich budoucí nákupy.

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

80 + = 85