Jak poznat uživatelsky jednoduchý POS systém

jednoduchy POS system

Nechcete pracovat s komplikovanými pokladními obchodními systémy(POS)? Připravili jsme si pro vás čtyři tipy, podle kterých můžete zvolit tu správnou pokladnu snadno a na co se obecně při volbě pokladny zaměřit.

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Jednoduchý POS systém – žádné další programovací nároky

Když přijde na zavedení nových systémů pro tisk účtenek a faktur, mnoho firem má potíže. Na jednu stranu existuje velká škála možností pro výběr systémů do registračních pokladen a není vždy jasné, které výhody a nevýhody jednotlivé systémy nabízejí. Pokud musí být tyto systémy nainstalovány a naprogramovány, aby mohly v praxi fungovat, mnozí podnikatelé mají obavy, že náklady a nezbytná administrativní zátěž by mohla být příliš vysoká. Právě proto by se měli obzvláště nezkušení podnikatelé, kteří nejsou obeznámeni s EET, rozhodnout pro co možná nejjednodušší pokladny. Jednoduchý POS systém se mimo jiné vyznačuje tím, že obecně nevyžaduje žádné technické znalosti k instalaci, nastavení nebo samotné aplikace. Tento pokladní software je intuitivní a snadný a vyžaduje relativně krátkou dobu k naučení se v něm pracovat.

Jednoduchý POS systém – pracuje s téměř jakýkoliv hardwarem

Jednoduchý pokladní systém má velkou výhodu v tom, že ho lze použít na mnohá různá zařízení. Ať už je to chytrý telefon, tablet, počítač, nebo účtenková tiskárna – jednoduchý POS systém je flexibilní, takže můžete použít příslušné zařízení, v závislosti na jeho aplikaci a obchodním odvětví. Pokud je například pokladní software určeno pro mobilní využití, je možné je používat na mobilním telefonu, ale i tabletu. Další výhodou je i cenový faktor, náklady se prakticky eliminují použitím stávajících mobilních zařízení. Ať už s využitím vlastního telefonu nebo tabletu – investiční náklady mohou být velmi nízké s použitím jednoduchého pokladního systému. Není třeba zakoupit nebo pronajímat žádné drahé vybavení.

Uživatelská podpora pro použití POS systému

Při výběru pro pokladny je jedním z důležitých kritérií uživatelská podpora. Mnoho dodavatelů POS systémů nabízí komplexní podporu prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Pokud máte jakékoliv otázky, týkající se použití registračního softwaru, můžete kontaktovat zákaznickou podporu a dostat odpovědi na všechny vaše otázky. Často také existuje stránka FAQ s nejčastějšími otázkami a odpověďmi. Existuje zde také možnost chatu s experty prostřednictvím této zákaznické podpory. Kontaktní informace zákaznické podpory lze nalézt na webových stránkách dodavatele softwaru. Některé pokladní systémy však bývají tak snadné, že není potřeba se na zákaznickou podporu obracet. Po určitém období zaškolení se v POS softwaru se jeho využití objasní samo. Takže zákaznická podpora ustupuje do pozadí, a bývá kontaktována pouze v případě potíží.

Jednoduchý POS systém bez pevného smluvního závazku

Na trhu jsou k dispozici EET pokladny s celou řadou různých vzorů smluv. Zpočátku je lepší vyzkoušet různé pokladny bez pevného smluvního obchodního závazku. To vám poskytne příležitost zjstit, jestli je daná pokladna opravdu ta správná pro vaši firmu. Někteří poskytovatelé dokonce nabízejí vyzkoušení zdarma. Anebo vám smlouva umožní ukončení v krátkém časovém období, pokud se rozhodli proti použití toho konkrétního registračního POS systému. Existují měsíční, tříměsíční, šestiměsíční, anebo dlouhodobější licence – pro každou délku smlouvy lze najít nabídku jednoduché registrační pokladny. Pokud budete s vaší registrační pokladnou naprosto spokojeni, můžete samozřejmě také sjednat dlouhodobý typ licence, který často doprovází dodatečné slevy. Pokud byste chtěli ušetřit na nákladech, existuje zde také alternativní volba smluvního vztahu, který je založen na sdílení zisků. Potom platíte jen odpovídající procento z prodeje, takže pokud jsou vaše zisky malé, budou nízké i vaše poplatky.

Získejte kompletní kontrolní seznam k pokladnám

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 + 3 =